Wednesday, March 11, 2015
11:25 AM
မေကြးသတင္းစံု
NEWS, Regional News
No comments
မေကြး မတ္ ၁၀
ကမၻာ့အေမြအႏွစ္ႏွင့္ ေရွးေဟာင္းယဥ္ေက်းမႈအေမြအႏွစ္မ်ား ေရရွည္တည္တံ့ေအာင္ ထိန္းသိမ္းေရး ဆိုင္ရာ လုပ္ငန္းမ်ားအေၾကာင္းအသိပညာေပးေဆြးေႏြးပြဲကို ယေန႕နံနက္ (၉)နာရီက မေကြးၿမိဳ႕ ပညာေရးေကာလိပ္အား ကစားရံုခန္းမတြင္ ျပဳလုပ္သည္။
အခမ္းအနားတြင္ ယဥ္ေက်းမႈ၀န္ႀကီးဌာန၊ ဒုတိယ၀န္ႀကီး ေဒၚစႏၵာခင္ကကမၻာ့အေမြအႏွစ္ႏွင့္
ေရွးေဟာင္းယဥ္ေက်းမႈအေမြအႏွစ္မ်ား ေရရွည္တည္တံ့ေအာင္ ထိန္းသိမ္းေရး ဆိုင္ရာ လုပ္ငန္းမ်ားအေၾကာင္း ေဆြးေႏြးေျပာၾကားရာတြင္ မိမိတို႕ေဒသတြင္ ရွိသည့္ အေမြအႏွစ္မ်ားအား မိဘဘိုးဘြားမ်ားမွတဆင့္ သိၾကား ခဲ့ၿပီး မိမိတို႕လက္ထက္တြင္လည္း ၀ိုင္း၀န္းေစာင့္ေရွာက္ ရမွာျဖစ္ေၾကာင္း မိမိတို႕ႏိုင္ငံအေနျဖင့္ ေရွးေဟာင္းအေမြအႏွစ္မ်ားအား ကမၻာအသိအမွတ္ျပဳႏိုင္ခဲ့တဲ့ အတြက္ ေဒသခံမ်ားမွလည္း ၀ိုင္း၀န္းေလ့လာ ေစာင့္ေရွာက္ရမွာျဖစ္ၿပီး ေရရွည္တည္တံ့ေအာင္ ထိန္းသိမ္းရန္အတြက္ ယဥ္ေက်းမႈ၀န္ႀကီးဌာနသာမကဌာနဆိုင္ရာ ျပည္သူမ်ားပါပူးေပါင္းၿပီး
ေဆာင္ရြက္ေပးၾကရမွာျဖစ္ပါေၾကာင္း၊ ယခုလိုေဆြးေႏြးပြဲမ်ားတြင္ အျခားႏိုင္ငံမ်ားမွ အတတ္ပညာရွင္မ်ားပါ လာေရာက္ေဆြးေႏြးေပးၾကသည့္အတြက္သိရွိလိုသည္မ်ားကို ေမးျမန္းေဆြးေႏြးႏိုင္ပါေၾကာင္းေျပာၾကား
ပါသည္။
ယင္းေနာက္ ေရွးေဟာင္းသုေတသနပညာရွင္မ်ားျဖစ္ၾကေသာ အီတလီႏိုင္ငံ Lerici Foundation မွ ေရွးေဟာင္းသုေတသနပညာရွင္ Dr. Paritrica Zolase ၊ အီတလီႏိုင္ငံ Lerici Foundation မွ ညႊန္ၾကားေရးမွဴး Dr. Mauro Cucze၊ ၾသစေတးလ်ႏိုင္ငံ Austrila National Universityမွ ေရွးေဟာင္း
သုေတသနပညာရွင္ Dr. Bob Husdon တို႕က ရွင္းလင္းေျပာၾကားပါသည္။ ဆက္လက္ၠ သေရေခတၱရာ အေမြအႏွစ္ထိန္းသိမ္းေစာင့္ ေရွာက္ေရးအဖြဲ႕ဥကၠဌ၊ ဦးလူ၀င္းကရွင္းလင္းေျပာၾကားၿပီး တက္ေရာက္ လာသူမ်ား၏ ေဆြးေႏြးေမးျမန္းခ်က္မ်ား ကို ယဥ္ေက်းမႈ၀န္ႀကီးဌာန ဒုတိယညႊန္ၾကားေရးမွဴးဦးသန္းေဇာ္ဦးက
ျပန္လည္ရွင္းလင္းေျဖၾကားခဲ့ပါသည္။
ယင္းကမၻာ့အေမြအႏွစ္ႏွင့္ ေရွးေဟာင္းယဥ္ေက်းမႈအေမြအႏွစ္မ်ား ေရရွည္တည္တံ့ေအာင္ထိန္းသိမ္းေရး ဆိုင္ရာ လုပ္ငန္းမ်ားအေၾကာင္းအသိပညာေပး ေဆြးေႏြးပြဲသို႕ မေကြးတိုင္းေဒသႀကီးအမ်ိဴးသမီးေရးရာ နာယက ေဒၚစမ္းစမ္းျမင့္၊ မေကြးတိုင္းေဒသႀကီးအစိုးရအဖြဲ႕ လူမႈေရး၀န္ႀကီး ဦးေအာင္ေက်ာ္မင္း၊ လမ္းပန္းဆက္သြယ္္ေရးႏွင့္ ေဆာက္လုပ္ေရး၀န္ႀကီး၊ ပညာေရးေကာလိပ္မွ ေက်ာင္းသား/သူမ်ား၊ သူနာျပဳသင္တန္းေက်ာင္းမွ သင္တန္းသူမ်ား၊ တိုင္းေဒသႀကီးအဆင့္ဌာနဆိုင္ရာမ်ားတက္ေရာက္ခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။
Subscribe to:
Post Comments (Atom)


0 comments:
Post a Comment